dijous, 3 d’agost del 2017

IX Troba d'embarcacions tradicionals S'Estelella 2017


Ben prest varen es posaren en marxa les barques participants a la trobada de S'Estelella d'enguany, encara no havia sortit el sol i els llaüts partiren dels seus ports a la badia de Palma  per trobar-se al cap enderrocat a les 7 del mati i fer la travessia plegats. Uns partiren del port de Palma, altres del Portitxol, Cala Gamba, i l'Alzina del C.N. de S'Arenal.  





La mar es va portar be a n'aquesta edició i va permetre una còmoda travessia .


 Una vegada passat cap Blanc,  les barques van aturar la marxa per reposar la marxa amb un berenar i un capfico vora de Cala Pi.


A migdia tots arribaren al moll de S'Estanyol a on ja esperava en Jaume Bonet amb la seva barca procedent de Porto Petro.  Al moll s'embarca la resta de gent que havia arribat per terra,  per fer un passeig a vela fins es Trenc i de Tornada al port dinar  tots junts a bord del Balear, a on tot-hom va aportar cosa per fer un bon tiberi.


Després d'haver reposat el dinar i descansar,  la calor va promou-re un altre sortida a la mar per refrescar-se i aprofitar l'oratge per tornar a desplegar veles agradablement, sense tant de sol.





I pel vespre encara varen quedar energies per tornar-se a aplegar i sopar,  i de pas provar unes cerveses molt especials,  fetes a la Catalunya nord i  que es diuen com la barca: Alzina..

Diumenge al berenar els patrons i tripulacions varen decidir de partir pel dematí de nou cap als seus ports d'origen  en previsió d'una possible entrada de mal temps , però fent aturada per dinar al club nàutic s'arenal al amarrament de l'alzina. .
Varem gaudir de valent, aquest cap de setmana intens de navegació i trobada amb antics i nous amics que s'han sumat a n'aquest món de la marina tradicional, un plaer i fins la pròxima.

La pròxima , ja és aquí devora , i es la trobada del Molinar per la fira Ran de Mar , dissabte 5 d'agost a partir de les 10 h. ens veim a la platja de S'areneta!!

2 comentaris:

  1. Fa un bon grapat de mesos li vaig proposar a Toni Pep Munar la idea de posar a la trobada de S'Estalella el nom den Biel Rosselló. Així, la trobada d'enguany s'hauria pogut anomenar "IX Trobada d'embarcacions tradicionals S'Estelella 2017. Memorial Biel Rosselló". Fins i tot em vaig oferir per a les gestions a tal efecte amb els dos clubs. Fa no gaire temps, un membre de l'associació "Alzinaires" em va confirmar que així es faria, i per tant ja no em vaig preocupar més del tema. Però finalment la trobada no ha recordat, en la seva denominació, la figura den Biel, el seu creador...Consider que hagués estat un detall per part de tots els "alzinaires" cap a la memòria den Biel, impulsor i "alma mater" d'aquest esdeveniment que enguany ha cumplit 8 anys, a banda de ser el principal valedor de la barca, sense la feina del qual l'Alzina probablement ja s'hauria fet malbé per tercer pic. També trob a faltar una menció al Biel en aquest post, i també una major correcció ortogràfica i gramàtica a l'hora d'escriure'l. Supòs que seré criticat per aquest comentari, però no me puc estar de manifestar públicament els meus sentiments i el meu parer sobre aquest tema. Salut i gràcies!

    ResponElimina
  2. Déu beneeix el doctor Oyoma per la seva meravellosa feina a la meva vida, pateixo de virus de l’herpes des del 2015 i em prenia els medicaments i no estava realment satisfet que necessitava sortir d’aquesta malaltia del meu sistema. alguna possible cura per a l’herpes i les infeccions per l’HSV en línia quan vaig veure alguns comentaris meravellosos sobre el doctor Oyoma, com va guarir infeccions per l’HVS amb el seu medicament a base d’herbes, em vaig alleujar una mica així que vaig contactar amb ell a través del correu electrònic que vaig rebre del testificador i Li va dir el meu problema i em va demanar solucions, em va dir que pot ajudar-me a curar-me completament si només puc confiar en ell perquè treballi per a mi i vaig dir que sí que puc i de seguida va començar el remei per a la meva salut, i després em va enviar el la medicina mitjançant UPS SPEED POST. Vaig prendre el remei com va indicar-lo i 14 dies després em van curar de la meva infecció per l’herpes, moltes gràcies senyor, així que els meus estimats espectadors en línia si teniu o coneixeu algú que pateix de VPH, Herpes, Dolors Freds, Fibroides , Anèmia, Hiv, etc, us he instat a recomanar-los al doctor Oyoma i us asseguro que us serà de gran ajuda. podeu arribar al Dr Oyoma a l’email: droyomaherbalcure@gmail.com o a WhatsApp / Call: +2347041851286
    GRÀCIES SENYOR.
    Web del Dr Oyoma :: https://droyomaherbalcure.weebly.com
    També em podeu arribar a través del correu electrònic: joannegelliott124@gmail.com o truqueu o WhatsApp me al +41 22 518 87 63

    ResponElimina

Lloc on fer els teus comentaris